Elektriskais velosipēds Raymon TrailRay 160E 10.0 SE 29" white
Raymon TraiRay 160E 10.0 ir kas vairāk nekā tikai elektriskais kalnu velosipēds - tas ir jaudīgs, uzticams un daudzpusīgs rīks, ar ko pārvarēt vissarežģītākās takas un pārcelt savus piedzīvojumus bezceļos jaunā līmenī. Pateicoties jaudīgajam motoram, izturīgajam dizainam, augstas kvalitātes komponentiem un ērtai ergonomikai, Raymon TraiRay 160E 10.0 nodrošina, ka varat droši braukt neatkarīgi no tā, kur jūs aizvedīs taka.
Lieciet efektīvi, nolaižieties ar aizrautību - laipni lūgti E-MTB Trail kategorijā.
Šim e-MTB, kas būvēts uz izturīga alumīnija rāmja, ir optimizēta ģeometrija 29 collu riteņiem un palielināta veiklība, pateicoties aizmugurējam trīsstūrim, kas ir gandrīz par diviem centimetriem īsāks. Integrētais Simplo augstas veiktspējas akumulators nodrošina nevainojamu enerģijas padevi. Pateicoties 170/160 mm pilnīgai amortizācijas gaitai, TrailRay eMTB izcili darbojas nelīdzenā apvidū, nodrošinot precīzu kontroli un dinamisku vadāmību.
TrailRay 160e 10.0 garantē vienmērīgu braukšanu jebkurā apvidū, gan kāpjot, gan nobraucot. Tā SRAM SX Eagle 12 ātrumu pārnesumu sistēma nodrošina vieglu pārnesumu pārslēgšanu, savukārt Yamaha PW-X3 vidējā stiprinājuma motors nodrošina iespaidīgu 85 Nm griezes momentu. Četru stieņu aizmugurējais trīsstūris ar progresīvu amortizāciju un 160 mm gaitas garumu ļauj viegli pārvarēt akmeņainas, saknēm apaugušas takas. Priekšpusē pneimatiskā RockShox Domain RC dakša ar 170 mm gaitu nodrošina stabilitāti pat skarbākajos posmos. Šis eMTB ir paredzēts ikvienai takai un ikvienam braucējam.
Velosipēda tehniskās specifikācijas
Akumulatora ietilpība – tiek mērīts Wh (vāts stundās) vai Ah (ampērstundās) un tieši ietekmē maksimālo attālumu, ko var nobraukt ar pilnībā uzlādētu akumulatoru. Lielāka jauda – lielāks darbības rādiuss
Nobrauktais attālums – aptuveno attālumu kilometros, ko var nobraukt ar pilnībā uzlādētu akumulatoru. Attālums ir atkarīgs no braucēja svara, akumulatora ietilpības, laikapstākļiem, reljefa (kalnā/kalnā) un izvēlētā dzinēja atbalsta līmeņa. Svarīgi atzīmēt, ka gadu gaitā Akumulatora ietilpība turpina samazināties. Tas ir normāls litija jonu akumulatora ķīmiskais process (elementu novecošanās). Nepareiza lietošana vai modifikācijas var samazināt maksimālo nobraukto attālumu.
Velosipēda svars – visu velosipēda sastāvdaļu, tostarp motora, akumulatora, rāmja daļu un piederumu, kopējais svars. RAYMON velosipēdiem ir lieliska jaudas un svara attiecība.
Dzinēja jauda – Nominālā jauda, ko var ģenerēt elektrovelosipēda motors. Jauda nepārsniedz lielākajā daļā valstu elektriskajiem velosipēdiem noteiktās jaudas prasības.
Akumulatora darbības laiks – uzlādes cikls ir aptuvens un var būt mazāks atkarībā no tā, kā akumulators tiek izmantots, uzglabāts utt.
Maksimālais ātrums, motors var sasniegt 25 km/h. Kad šī robeža ir sasniegta, motors izslēdzas un atsāk darboties tikai tad, kad ātrums samazinās. Motors darbojas tikai braukšanas laikā (asistētā braukšana). Motociklam nav akseleratora slēdža. Palīdzības līmeņus un citus iestatījumus var izvēlēties, izmantojot vadības ierīces uz stūres.
Velosipēds tiek piegādāts oriģinālajā ražotāja iepakojumā, kas aizsargā sastāvdaļas uzglabāšanas un nosūtīšanas laikā (parasti ar noņemtu priekšējo riteni, stūri un sēdekli). Pērkot velosipēdu šādā iepakojumā, pircējam vai viņa izvēlētajam velosipēda mehāniķim pirms lietošanas velosipēds ir jāsamontē, jāpievelk skrūves un jānoregulē.
Pirms nosūtīšanas velosipēds tiek sagatavots braukšanai – tiek salikts, noregulēts un skrūves ir pievilktas. Tas tiek piegādāts iepakots īpašā kartona kastē. Pēc velosipēda saņemšanas atliek tikai pareizi salikt pedāļus, pievilkt tos, noregulēt stūri un sēdekli pareizā stāvoklī un izbaudīt braucienu. Bērnu velosipēdiem var būt jāpieskrūvē arī papildu riteņi un stumjamais rokturis, kas ir iekļauti komplektā. Pakalpojuma cenā nav iekļauta papildu iegādāto piederumu un aksesuāru montāža.